Following a car accident, Paul Wagner suffers a head injury he is struggling to recover fully and can not manage his business of trading of champagne. Christine Belling advantage of the situation to try to sell the company, while Paul denies. Murders are committed: it is likely that Paul is the culprit. He then approaches Christine for her support. But she is murdered in turn. Paul is obviously the prime suspect in the eyes of investigators. Paul is suspicious of Jacqueline, his secretary, who is at the heart of this case. Jacqueline is related to Christopher, husband of Christine. We then discover that they have joined forces to divert capital from Paul Wagner.