Victoria, a once famous actress possessing a captivating aura and considerable charm, died thirty years ago in troubling circumstances. She reappears mysteriously in a lonely cop’s life – Jacques is investigating a disappearance in a Normandy chateau. What does this woman, who has emerged from another era, want? Why has she has chosen Jacques? What secrets hide behind the walls of this wealthy palace?