When Massa is released from prison, he's sure that Luciano, an old friend, is responsible for his incarceration. Massa proceeds to keep watch on Luciano, who has been living with Massa's beloved sister Maria. Feeling doubly betrayed because of his unhealthy adoration for Maria, Massa is determined to get back at Luciano...