A kidnapper falls for his victim in this gangster feature highlighted by flashbacks. The film opens with the police surrounding the hideout of Vlad (Johnny Hallyday) and his female victim (Pascale Rivault). When she sees the faces of the kidnappers, they instruct Vlad to kill the woman. They leave Vlad and the woman when they realize they may soon be caught. The police chief (Robert Hossein) finds the woman's notebook which leads to the clues that uncover her whereabouts. The masterminds escape, leaving young Vlad to take the fall for the crime.