On board their irreligious taxi, North (thirtyish and romantic) and his sister Evangila (thirstyish and oversexed), cruise the highways and byways in search of their Author because they're fed up with their lives (sorry, the plot). Picking up a pretty suicide addict, a lustful priest, a clear-sighted medium and a volcanic traffic policewoman along the way, they finally meet God himself. But he hasn't said his last word.
"To steal a line from Don Corleone in "The Godfather" : Sorry, God, but Didier Le Pêcheur (French for "Sinner" but it's his real name !) made me an offer I couldn't refuse. It's such an absurd, crazy, offbeat story, a UFO stuffed with insolence and poetry. Anyhow I don't think God will hold it against me. He has a great sense of humour. He proves it every day."