One side : two men. Marx, and Johnny. Johnny has three occupations in his life : Plays darts, watch TV, do whatever Marx asks him. Marx has been losing a lot of money for some time now. The last thing Marx has asked Johnny to do is, to kill people. Other side, Simon. He is alone. He has a friend, Mickey, but a bullet has for ever sent him to the Advanced State of Coma Ward. Mickey was young and him, he was old. To find those who took his friend from him, Simon understands that he has to leave everything : job, wife and house... It is at this price that, he thinks, he will recover a meaning for living. One can reasonably think he will come across the other two. But before that, a few men will have fallen...