Ivan and Serge head down to Aurillac, their home town, to stay with Ivan’s sister, Maryse. To make a bit of money, they take part in a series of dance contests along the way. They’re looking forward to meeting up with their good old buddy, Maxence. Apparently Maxence has a plan. He says they’re all going to make a packet. On the way down, they spend several nights sleeping in the car — until Richard, a young robber on the run, hijacks the car and takes them hostage.