After years of fame and misfortune in Mexico, the members of the worst rock'n roll band in the world set off back home, to their native village in Siberia. They are guided by their former manager, Vladimir, who now calls himself moses. The journey over the ocean and across the European continent is hard and full of dangers. The people murmur against Moses and doubt his motives. They are continuously tormented by the lack of money, fuel, food and beverages. On top of this they are persecuted by a certain member of the American intelligence agency who is hunting for the lost nose of the Statue of Liberty.