Rodolfo, an Albanian refugee and great painter, Marcel, a great French writer and Schaunard, a great Irish composer, meet by chance. This melancholic comedy and, coincidently, melodrama, talkss about theirs life, more particularly in relation to Mimi and Musette, two countryside beauties lost in the abyss of a great city...