Valentin, a young and naive double-bass player, comes to Paris in order to play jazz in the most prestigious nightclubs. When he meets by chance a pretty Natacha in Montmartre, his heart gets carried away. He decides to set up a big musical show in front of Natacha’s home to impress her.