In an African city, in the burning afternoon sun, a pedestrian, overcome by an urgent need, relieves himself against a wall on which appears the sign: "Urinating prohibited. Offenders will be fined 5,000 francs." Just a few meters away, some disenchanted soldiers guard the residence of a general. How much will the foolhardy pedestrian have to pay for his crime?