While driving in his car Ali discusses calmly with his grandson Mourad, when a minor accident occurs. Ali becomes silent and doesn't cause any trouble, as he feels that this is the best way to handle the situation. Mourad cannot accept that his grandfather won't defend himself, especially when he was within his rights.