In a Parisian suburb, four Frenchmen wait, as they do every Sunday evening, for the whitewashed evil to appear within reach of their clubs. But tonight, the expedition turns into a nightmare. Accidents, incidents, an insolent Arab. The wheel turns, nothing goes right, the tenants of the building get involved.