Gracie, a young Tamil woman living near Madras, has been suffering from psychological problems since her wedding day: the memory of her friend Catherine, who died in mysterious circumstances, seems to haunt the young woman. Joseph, Catherine's grieving husband, decides to go to India to meet Gracie and, during the course of his journey, to perhaps right some of his past wrongs. Because Joseph has done a lot of things for which he must search forgiveness.