For some time now, Anna has been having a string of dreams that fit together like the episodes of some incredible story, in which she and her brother are living in an old palazzo in Venice along with a strange, nefarious businessman who comes and goes. In the meantime, a police captain accuses Anna of witnessing a murder she remembers nothing about. It seems that not even the love of her boyfriend, Marc, can help her. It slowly dawns on Anna that her Venetian later ego wants to rub her out.