From one day to the next, Léo, Max and Charlie, three (part) brothers, leave the fog of Liège behind and find themselves basking in the sun of Valencia, in the south of Spain.
This warm-hearted fable speaks of our indebtedness to each other, rivalry, love, gratitude, eternal friendships, music and the ups and downs of life. A matter of remembering that we’re never too old to keep growing up and that sometimes life deals us a good hand.