“Funny Felix” at the Yokohama festival: coming back to Yokohama a second time really changes things. Not only are you familiar with the ceremony surrounding the screenings, but you see some of the same critics and even spectators. It’s moving and surprising when people hand us photos of the presentation of “Jeanne” in 1998, it’s flattering when Japanese critics ask questions about the development of our career, about the connection between our two films, and our plans for the future. A long way from Paris, yet movie buffs know and are interested in what we’re doing. Thanks to the festival, Japan is no longer a foreign land to us.