Bass, a young Senegalese man, arrives at his cousin's place in Paris, his head full of dreams. But all too quickly, he needs money for his sick father back home in Senegal. His relationship with his father becomes more complicated and he must cope with the difficulties of being an immigrant and the expectations of his family who've remained behind.