Overwhelmed with the chores assigned by her host family, the young Aissatou can not go to school. On the market, she meets Sidiki who will introduce her to other working children. Together, they can find their way back to school. An investigation led by children of Guinea around sustainable development goals 1: No poverty and 4: Access to education.