The well is dry, nothing grows anymore. Young Bara intends to produce charcoal to support his family. The forest is protected but others do it. So why not him? What if there was an alternative like organic charcoal ? An investigation led by children of Senegal around sustainable development goal 7: Affordable and clean energy.