Following the forced displacement and loss of land his family, Lorenzo discovers that his mother no longer able to support themselves. Decided also to return some land, he ventured into the mountains. He will then meet Wiwas and another way of seeing things. An investigation led by indigenous children of Colombia around sustainable development goal 12: Responible consumption and production.