Girls from poor countryside in India have little chance of living their dreams. Anantha, 12, knows it. So when a man from the city takes an interest in her, and considers her a princess, Anantha is determined to follow him and change her life. A trap that every year in India closes on thousands of girls like Anantha. An investigation led by children of India around sustainable development goal 5: Gender equality.