Solofo and Mahery are two young farmers from a small Malagasy village. Seeing their harvest going down from year to year, they will investigate. They will not only discover that the forest isn’t just about the money but that there are other possible ways to cultivate. An investigation led by children of Madagascar around sustainable development goal 15: Life on land and deforestation.