When all the inhabitants of a neighborhood are forced to go to the bathroom, the children lead the investigation. Suspicion quickly on the water. Trying to see if the phenomenon affects other areas, kids will discover that facing the water we are not all equal. An investigation led by children of Colombia around sustainable development goal 6: Clean water and sanitation.