Three young Talibés learn the Koran in a senegalese school called Daara. A meeting is going to change their everyday life. The meeting of Mouhammed, an other talibé child who does not dare to come back to his Daara since three days. The three young boys will then take action to help him solve his problem. An investigation led by children of Senegal around sustainable development goals 1: No poverty and 4: Quality education.