Djibril is a thirty-year-old Senegalese with a stable situation, with values and friends. And like other Senegaleses, he has preconceptions about albino people. Then the day he meets one, he is making fun of him. But he doesn’t know that albino people won’t let themselves be pushed around that day. An investigation led by children of Senegal around sustainable development goal 10: Reduced inequalities and discrimination.