Three girlfriends discover that their friend has a father Mikhali (waste collector). This friend, out of shame, no longer dares to come to school. Feeling responsible, the three girls go to meet her. Together, they will discover the daily life of the Mikhali in the streets of Casablanca, the hardness of his work but also its importance. An investigation led by the children of Morocco around the sustainable development goal 11: Sustainable cities and waste.