30-year-old Djemila, a single jurist, at last has her own apartment... a few steps away from her parents' place. A French woman of North African extraction, she does everything she can to hide her origins. Emma, her nutty and broke neighbor, struggles to raise her two children alone. Although these two women have nothing in common, a deep friendship forms between them because of their mutual love of music.