She encounters Yannick, a young athlete who has recently lost his sight in an accident. The only sport he can practice with this disability is running. But to do so, he needs a guide, to whom he's attached by a cord during training. Leila becomes that guide. In a past life, she was a top athlete. She keeps quiet about her more recent past.
This silence suits Yannick, who is suffocated by the gestures of compassion of family and friends.