Antoine, an international wine negotiator in his fifties, receives an unusual phone call from Moscow. No voice, just a breath. Shaken, he leaves everything behind, his job, his partner, to go immediately to Russia to look for the woman he loved passionately and who has mysteriously disappeared for four years.