A film director wants to make an anti-drug film (his wife died of a heroin overdose). He’s planned the lead role for a young actress with who he's in love with. His search for backers to finance the film is in vain, for all the producers he meets decline the offer because of the film’s subject. One day, a guy becomes interested in the story and offers the director a vast sum of money - if he'll smuggle heroin in a suitcase across the border. Given that he’s determined to avenge his wife's death and to seduce the actress, he accepts the offer.