Thirty-five-year-old William would be an ideal father if he wasn't addicted to drugs. If he continues down this path, his wife Gabrielle and his son Tom, unable to cope with his repeated withdrawal crises and his lies, will leave him. One day as the family is out for a walk, bad encounters accumulate for Will, who tries by every means possible to score. The other is the strangest thing. A descent into hell begins.