Constance, a thirty-something woman who has met with success in every aspect of her life, sets out to celebrate her bachelorette party. Before meeting her girlfriends, her princess dream is shattered when fiancé tells her that he no longer wants to get married. Unable to admit it to her girlfriends, Constance has to face this new reality alone.