At night as they return home to the suburbs, Mourad and Harrison accidentally bump into Marcel, an old man of Vietnamese origin.
Maximilian Badier-Rosenthal had actor Hiep Tran Nghia in mind for his second short film, Malabar. This film, made over five nights, seduces with its humor and humanity, and envelops the viewer with its urban atmosphere. The movie embodies the generosity of its inhabitants.