Oscar is studying photography in Paris. Urban yet alone and lover of nature, he spends his days birdwatching and capturing them with his camera. During a party with his classmates, he meets Éva, a quick-tempered girl who loves hunting. Oscar seems determined to put his moral convictions aside to attract her attention.