After the death of her husband, Victoire, 80 years old, leaves her Parisian flat for a studio in Pantin. Desperately waiting for her daughter’s call in this new place she doesn’t like, the old lady finally attempts to kill herself. Meanwhile, Enzo, 10 years old, tries to give her a cat he can’t keep with him anymore.