A tale in a small town in the South of France where the Allègre family lives. The unusual thing about this family is that for seven generations now, the sons, all bullfighters, die in the ring at the age of 33. The trouble is that the son-in-laws, whens they are bullfighters, also die in the ring at the age of 33. Wy do the women of the famly always fall in love with bullfighters?