Ramesh is 12 years old. From his dad's point of view, it is time for him to start working at the factory and help his family. Starting his first day at work, Ramesh is going to meet other children and discover their stories. He is mostly going to realize that working in a factory might not be a solution that will help him and his family getting out of poverty. An investigation led by children of India around sustainable development goals 8 : Decent work and economis growth and 1 : No poverty.