While gardening with his grandfather, Kevin finds a knife. After appropriating it, he sees the opportunity to impress his friends and gain respect. Having grown up amid injustices, he believes violence is a solution. When she realizes his friend is changing, Lorena decides to show him possible alternatives. An investigation led by children of Colombia around sustainable development goal 16: Peace and justice.