Solange is a well-ordered wife and mother. She has great admiration for her sister-in-law Juliette, a frontline child abuse cop who has just left her husband. Like a fairy godmother, Solange decides to introduce Juliette to a former colleague. "Dimitri is handsome and very charismatic. Juliette and Dimitri, that would be something!" But could Solange be betraying her own desires by offering him to Juliette?