For a residency organized by the University of Caen, the writer Miranda Ackerman returns to the city where she lived ten years before. She is astonished to discover that the University is hosting her in the former house where she lived with Richard, her ex-partner. Richard now teaches at the university. As they reestablish contact, presence in the house starts to disturb her.