Vinca and Jérémy are on vacation with their respective parents. They love each other. Nothing will every come between them and Vinca knows why: the Dieu Birgorne watches over their love. He's there, in her prayers, the man with a stag's head, he's hidden in the nearby forest. And to fully believe, Jérémy must venture there.