Odile refuses to bury her mother, Grams. She's not ready to let her go. So she moves into Grams' house, delighted to finally have her in her mercy, and watches over her in her own way. But this arrangement is not to the liking of Odile's daughter Caroline, who arrives for the funeral with her 8-year-old daughter Rosalie. In what shapes up to be a very unusual cohabitation, the two women will have no choice but to bury the hatchet once and for all.