Today, restructuring is taking place at Sunshine Entreprise. Michel, a merciless man, known as "the butcher," is determined to instigate cut backs. Pierrot, the company's kind "handyman," doesn't yet know whether he's first on the list. But Michel also doesn't know that nobody can resist Pierrot's charm. Nobody!!!