Samuel is going to be a daddy. His wife Mathilde just told him. The news nearly made him drive off the road. Samuel begins to worry. His best friend, Marc broke up with his own girlfriend when she said she wanted a baby. It is common knowledge that people tend to go mad when they have babies : Marc's sister Dominique and her husband George, who have three daughters, are living proof.