Gaza, today. Sixty-year-old fisherman Issa is secretly in love with Siham, a woman who works as a dressmaker at the market. Finally determined to propose, Issa discovers an ancient statue of Apollo in his fishing net, which he decides to hide at home. When local authorities discover the existence of this mysterious treasure, troubles start for Issa... Will he succeed to declare his love to Siham?