Alex, a dreamy, young and slightly clueless designer, falls under the spell of Lili, a beautiful Asian woman who has moved in next door. Too shy to approach her, Alex secretly observes her and soon discovers her secret: Lili isn't from China, but from somewhere much, much farther away.