In a documentary with a first-person narrator, Diako Yazdani, a political refugee in France, returns to see his family in Iraqi Kurdistan and introduces them to Kojin, a twenty-three-year-old homosexual who is trying to exist within a society in which he doesn't seem to be able to find a place. With humor and poetry, the director delivers a moving portrait where the encounters between people invite us to think, in a universal way, about difference.