According to one of the stories of the Chinese philosopher Zhuangzi, the great Taoist thinker who one day fell asleep and dreamt that he was a butterfly. When he woke up, he did not know whether he was really a man who had dreamed that he was a butterfly or whether he was a butterfly who now dreamed that he was a man. How do you determine what reality is?