Between incomprehension, mystery, and anger, I try to enter into a relationship with my brother, suffering from Asperger's, from the failure of speech, through the humility of listening to access the grandeur of silence. Where the borders of reality become evanescent and the immensity of his interiority opens onto the cosmos. It is through wolves, a medium, a cave that his inner world is revealed. He invites us, like a ferryman, to another vision of the world.